Ο γνωστός ερμηνευτής αναφέρθηκε αναλυτικά στην απόφασή του να πρωταγωνιστήσει στο πασχαλινό σποτ του Jumbo
Για τη συμμετοχή του στο πασχαλινό διαφημιστικό σποτ του Jumbo, που κάνει.. πάταγο, μίλησε σε συνέντευξή του ο Πέτρος Γαϊτάνος.
Ο ερµηνευτής μίλησε για τη χαλαρή πλευρά του χαρακτήρα του, επισημαίνοντας ότι η εμφάνισή του στο διαφημιστικό έκανε τον κόσμο να τον αγαπήσει περισσότερο.
Η εµφάνισή σας στην πασχαλινή διαφήµιση του Jumbo µάς αιφνιδίασε, µας εξέπληξε. Είναι µια διαφήµιση που βασίζεται στο χιούµορ και στον αυτοσαρκασµό. Ενυπάρχουν αυτά τα στοιχεία στον χαρακτήρα σας;
Πάρα πολύ! Πιθανόν αρκετοί να µην το γνωρίζουν αυτό. Άλλωστε όταν κάποιος έχει να µιλήσει για σοβαρά και ιερά πράγµατα, δεν µπορεί αυτό να το κάνει µε χιούµορ και µε πλάκα. Επίσης, προσωπικά, θέλω να χρησιµοποιώ τον δηµόσιο λόγο για κάτι το οποίο ωφελεί κυρίως τους άλλους. Όσοι έρχονται στις συναυλίες µου γνωρίζουν ότι και ανέκδοτα λέω, και χιούµορ κάνω, και χαβαλέ κάνω, και κατεβαίνω κάτω στις κερκίδες και χορεύουµε µαζί. Η γενική µου εικόνα όµως, επειδή ασχολούµαι πολύ µε ρεπερτόρια που θέλουν σοβαρή αντιµετώπιση, έχει περάσει πιο πολύ ως σοβαρή και ατσαλάκωτη.
Τι ήταν εκείνο που σας έπεισε να πείτε το «ναι» σε αυτή την πρόταση;
Κατ’ αρχάς ήθελα ο κόσµος να δει αυτή την πιο χαλαρή πλευρά µου. Επίσης, θέλησα να κάνω αυτό το διαφηµιστικό σποτάκι για να επισηµάνω ότι ακόµα και µέσα στους χώρους της αγοράς, όπου επικρατούν τα εµπορικά κριτήρια, µπορεί να γίνει και κάτι που έχει ποιότητα. Για µένα αυτό ήταν κάτι πολύ σηµαντικό. Θέλω να πω πως η συνεργασία µου µε τη διαφηµιστική ήταν θαυµάσια, σεβάστηκαν κάθε επιθυµία και κάθε παρατήρησή µου. Όταν µου έγινε η πρόταση, η πρώτη µου αντίδραση ήταν αυτή που ακούγεται και στο σποτ: «Αν είναι κάτι που µου ταιριάζει…». Είχαν λοιπόν την ευφυΐα να περάσουν τις αντιδράσεις µου στο σενάριο, γιατί ήθελαν η εικόνα που θα βγει προς τα έξω να είναι αυθεντική. Αρχικά, µου πρότειναν τρία διαφορετικά σενάρια, απέρριψα τα δύο πρώτα και επέλεξα το τελευταίο, το οποίο βέβαια το περάσαµε για πολύ καιρό από συνεχή έλεγχο. Άλλωστε γνώριζαν καλά αυτοί οι άνθρωποι ότι δεν επρόκειτο να κάνω κάτι που δεν έχει ποιότητα. ∆εν ήταν η προτεραιότητά µου τα χρήµατα. Είναι καλό να υπάρχουν δουλειές και να έχουµε έσοδα για να µπορούµε να βιοποριστούµε, ειδικά εµείς οι καλλιτέχνες που κάνουµε µια δουλειά πολυέξοδη. Οµως δεν θα έκανα κάτι αν δεν ήταν σχετικό µε αυτό που είµαι εγώ.
Τι αντιδράσεις εισπράττετε από τον κόσµο έπειτα από αυτό το διαφηµιστικό;
Καταπληκτικές και πολύ αστείες. Το 95% των αντιδράσεων είναι πολύ θετικές. Αν και δεν είµαι άνθρωπος του Διαδικτύου, ούτε παρακολουθώ τα σχόλια στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, εισπράττω µια πολύ θερµή ανταπόκριση. Λες και ο κόσµος µε αγάπησε άλλο τόσο.
Νιώθετε ότι πρέπει να είστε προσεκτικός στις δηµόσιες επιλογές και στα λεγόµενά σας προκειµένου να µην περνούν διαφορετικά µηνύµατα από αυτά που εσείς θέλετε, όπως συνέβη πριν από λίγα χρόνια µε κάποιες δηλώσεις σας οι οποίες µεταφράστηκαν από ορισµένους ως στήριξη στη Χρυσή Αυγή;
Θεωρώ ότι η πονηρή διάθεση µέσα στην αιωνιότητα πάντα είχε την ίδια τακτική. Η συκοφαντία και η απεγνωσµένη ακραία αντίδραση, η οποία αποκαλύπτει άµεσα την πονηριά, είναι δυστυχώς διαχρονικό χαρακτηριστικό της ανθρωπότητας. Κατά καιρούς διάφοροι προσπαθούν να χειραγωγήσουν και να κατευθύνουν τον κόσµο. ∆εν πέφτω θύµα αυτής της συµπεριφοράς, γιατί σκέφτοµαι αγαθά και ό,τι είναι έξω από αυτόν τον τρόπο σκέψης το αναγνωρίζω αµέσως. Είπα µια γνώµη κάποια στιγµή και τη χρησιµοποίησαν µε λάθος τρόπο. Δεν έχω καµία σχέση µε κανένα κόµµα. Τα πολιτικά κόµµατα δεν µε αφορούν καθόλου, δεν µε εµπνέουν, τα θεωρώ έκπτωση.
Σε περίπτωση που… ζείτε σε άλλον πλανήτη και δεν έχετε δει τη διαφήμιση…: