Η πρόθεση του Βαγγέλη Μαρινάκη να ενταχθεί στη σπουδαία αγορά μεταφοράς LNG, με την κατασκευή δέκα νέων πλοίων, ικανοποίησε ιδιαίτερα τους επενδυτές της Hyundai Heavy. Είναι χαρακτηριστικό πως με την είδηση αυτή, όπως αναφέρει το Bloomberg, οι μετοχές της εταιρείας έφτασαν σε 109,500 γουόν Νότιας Κορέας. H ενδοσυνεδριακή απόδοση αυτή είναι η καλύτερη που έχει σημειωθεί στους τίτλους της Hyundai Heavy από τις αρχές Απριλίου.
Η επιστολή πρόθεσης λοιπόν, του Βαγγέλη Μαρινάκη δείχνει ότι το σχέδιό του βρίσκεται πολύ κοντά σε υλοποίηση. Τα δέκα νέα πλοία, των οποίων την κατασκευή σχεδιάζει ο επιχειρηματίας, θα είναι χωρητικότητας από 170.000 cbm έως 180.000 cbm και η παράδοση τους στη ναυτιλιακή υπολογίζεται για το 2020 και το 2021. Το κόστος τους θα κυμανθεί περί τα 180 εκατομμύρια δολάρια για το καθένα.