Η McLaren Automotive παρουσίασε το νέο μέλος της γκάμας της και πέμπτο κατά σειρά μοντέλο που φέρει το όνομα Longtail: την εντυπωσιακή 600LT Spider. Και το ερώτημα που θέτουμε είναι ξεκάθαρο. Ποιος τολμάει να πάει με 324 χλμ την ώρα χωρίς οροφή; Όσα είναι και η τελική του πανέμορφου Super car που σας παρουσιάζουμε…
Πρόκειται για το τρίτο μοντέλο που γεννιέται εντός του business plan των 1.2 δισεκατομμυρίων λιρών που τιτλοφορείται «Track25». Ένα συναρπαστικό convertible μοντέλο που συνδυάζει την δυναμική παρουσία της 600LT Coupe με την αίσθηση ελευθερίας που προσφέρει η απουσία οροφής.
Διατηρεί τις κλασικές αρετές της σειράς LT, με αυξημένη ισχύ, μειωμένο βάρος, βελτιστοποιημένη αεροδυναμική απόδοση, οδηγική απόλαυση, προσανατολισμό πίστας και φυσικά, περιορισμένο αριθμό μονάδων που θα παραχθούν.
Όπως μαρτυρά και το όνομά της, ο 3.8lt Twin-Turbo V8 κινητήρας της προσφέρει ισχύ της τάξης των 600 PS και ροπή της τάξης των 620 Nm. Η αναλογία βάρους ισχύος είναι στα 463PS ανά τόνο, πράγμα που προφανώς χαρίζει συναρπαστικές επιδόσεις.
Η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι η ίδια με την 600LT Coupe, στα 2.9 δευτερόλεπτα. Η convertible έκδοση υστερεί ελάχιστα, συγκεκριμένα κατά 2 δέκατα, στα 0-200 που έρχονται σε 8.4 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 324 χιλιόμετρα την ώρα.
H ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και επτά σχέσεων (SSG), που σε mode λειτουργίας Sport, διαθέτει Ignition Cut για ακόμα ταχύτερες αλλαγές αλλά και εξωπραγματικό ήχο. Σε λειτουργία Track, έχει ακόμα μεγαλύτερη επιτάχυνση.
Το συνολικό της βάρος είναι στα 1.297 κιλά, μόλις 50 πάνω από την coupe εκδοχή της τουλάχιστον 80 κιλά κάτω από τον ανταγωνισμό. Σε σχέση με την 570S Spider, η… δίαιτα την έχει φέρει στα 100 κιλά χαμηλότερα. Πατάει σε ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R.
Διατηρεί το γνώρισμα που είδαμε στην κουπέ, με τις απολήξεις των εξατμίσεων να είναι ψηλά, πράγμα που χαρίζει ακόμα πιο άγρια ομορφιά, ακόμα περισσότερη ηχητική απόλαυση.
«Η McLaren 600LT Spider χαρίζει μία νέα διάσταση στο πιο extreme μοντέλο της οικογένειας Sports Series, χωρίς όμως να θυσιάζει τίποτα από τα γνωρίσματα μίας Longtail. Η πλήρης εκμετάλλευση της ανθεκτικότητας του ανθρακονημάτινου σασί MonoCell II έχει εξασφαλίσει πως η νέα Spider έχει παρόμοια απόδοση και οδηγική απόλαυση με την 600LT Coupe, με μόλις 50 κιλά επιπλέον βάρος και χωρίς απαιτήσεις ενδυνάμωσης της δομής της. Εκτός από το πλεονέκτημα βάρους έναντι των ανταγωνιστών της, έχουμε διατηρήσει τις ψηλά τοποθετημένες απολήξεις των εξατμίσεων που έκαναν ντεμπούτο στην Coupe», είπε ο επικεφαλής της McLaren Automotive, Mike Flewitt.
Το εσωτερικό είναι σπαρτιάτικο, γεμάτο Alcantara και ανθρακονήματα, υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα και τα αγωνιστικά καθίσματα – όπως είδαμε πρώτη φορά στην P1. Σύντομα το εν λόγω μοντέλο θα διατίθεται και με τα ακόμα χαμηλότερου βάρους ανθρακονημάτινα αγωνιστικά καθίσματα που σχεδιάστηκαν για τη Senna.
Η 600LT Spider θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό, αν και η McLaren Automotive δεν τον έχει γνωστοποιήσει ακόμα. Θα κοστίζει 201.500 αγγλικές λίρες και θα κατασκευάζεται στο κέντρο παραγωγής της βρετανικής μάρκας, στο Ουόκινγκ της Αγγλίας.
ΠΗΓΗ: newsauto.gr