Και τη φετινή τηλεοπτική σεζόν η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» πρωταγωνιστεί τα Σαββατοκύριακα, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό στον πίνακα της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen κατά το πρώτο τετράμηνο της φετινής τηλεοπτικής σεζόν (8/9- 30/12/2018), η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18- 54 με 22,3%, σχεδόν 12 μονάδες μπροστά από τον δεύτερο σταθμό (τον ΑΝΤ1 10,6%) καθώς και στο σύνολο πληθυσμού με 22,2%, σχεδόν 7,5 μονάδες μπροστά από τον ΣΚΑΪ που έκανε 14,9%.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι η εκπομπή σε επιμέρους κοινό κατέγραψε, κατά μέσο όρο, ποσοστό μέχρι και 32,2%, ενώ την παρακολούθησαν έστω και για 1’, 1.236.000 τηλεθεατές.
Και το 2019, όμως, ξεκίνησε με πρωτιά για τον Νίκο Μάνεση. Οι δύο πρώτες εκπομπές του, τον νέο χρόνο (5 & 6/01/2019), σημείωσαν κατά μέσο όρο 24,8% στα 18-54, και 23,7% στο σύνολο πληθυσμού.