«Το πολύ το κυριελέησον το βαριέται και ο παππάς» λέει μια παροιμία και όπως φαίνεται αυτό ισχύει και με τα ριάλιτι, προϊόν στο οποίο ο ΣΚΑΙ έχει επενδύσει ολόκληρη την τηλεοπτική του ύπαρξη.
Οι ελληνικές σειρές του ALPHA είχαν σαν αποτέλεσμα να εξοστρακίσουν το κανάλι του Αλαφούζου στην δεύτερη θέση, στην εβδομαδιαία μέτρηση τηλεθέασης της Nielsen, για πρώτη φορά ύστερα από 2,5 χρόνια.
Αντίθετα, τα τρία ανταγωνιστικά κανάλια (Alpha, ΑΝΤ1 και Star) αύξησαν οριακά την τηλεθέασή τους.
Αναλυτικά:
26/11 – 2/12
(ηλικία 18 – 54)
19 – 25/11
(ηλικία 18 – 54)
ALPHA 17,4% (17,1) 16,9% (16,6)
ΣΚΑΪ 16,6% (13,1) 17,2% (13,7)
ΑΝΤ1 14,5% (14,3) 14,3% (13,9)
STAR 12,6% (15) 12,5% (15,6)
OPEN TV 7,2% (7,5) 6,7% (7,8)
ΕΡΤ1 5,9% (4) 6,8% (4,4)
ΕΡΤ2 2% (1,7) 2,2% (1,9)
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV 1,7% (1,9) 1,6% (1,9)
Πηγή: Nielsen