Στην πρώτη του δήλωση μετά την ανανέωση του συμβολαίου του ο Έλληνας τεχνικός μίλησε ξανά για το σπάνιο δέσιμό του με τον σύλλογο που είναι η ομάδα που υποστηρίζει, το σπίτι του και κάτι πολύ παραπάνω από μία επαγγελματική στέγη, ενώ ευχαρίστησε τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο «για τη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια»
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί